2022. szeptember 13., kedd

Összesen 135 borítóterv érkezett a Téged kérlek karácsonyra regényem kapcsán, amit hálásan köszönök nektek. Mivel én is szoktam borítókat tervezni, pontosan tudom, hogy milyen sok munka megalkotni minden egyes borítót. Hálásan köszönöm mindenkinek, hogy időt szántatok rá és megannyi csodás tervvel leptetek meg.

Végül 3 tervet választottam ki, és ezek közül bármelyiket rátenném a könyvre. Bármelyiket is választja majd a kiadó, én boldog ember leszek, mert mindegyiket tökéletesnek érzem, és egyiken sem változtatnék semmit. Hihetetlenül szerencsés vagyok, amiért három ilyen tervet is kaphattam. No de íme a top3!

3. Vörös Zsófia

Rengeteg mindent imádok ezen a terven, például a kidolgozottságot, még Martin haja is valami elképesztően részletes. Árad belőle a karácsonyi hangulat, érződik a szereplők közti kémia, a karácsonyra feliratot pedig egyenesen imádom. Vörös háttérrel pedig talán még egy fokkal jobban is tetszik a koncepció. Azért került amúgy a harmadik helyre, mert picit inkább egy New Adult regényre gondolnék először, ahogy ránézek.

2. Szabó Enikő

Nagyon sokáig azt hittem, hogy Szabó Enikő terve lesz a befutó, és ezt szeretném majd a regényen viszont látni. Tökéletesen el lett kapva a csillagszórós pillanat, imádom az éjszakai égboltot, a fényeket, a betűtípust. Ráadásul ez a borító tökéletesen illeszkedik a korábbi regényeimhez is, szép lenne mellettük a polcon. Majdnem Enikő nyert, viszont...

1. Kocsondi Nelli

Ez a terv jött, látott és győzött, a kommentek és a lájkok számából úgy látom titeket is ez varázsolt el a legjobban. A két főszereplő figuája imádnivaló, annyira szeretem, hogy játszik a címmel a tervező, és Bence szó szerint Martint kéri karácsonyra. Ráadásul szimbolika is van, hiszen a cím és a szereplők együtt egy karácsonyfa alakját mintázzák. 

Bár tudom, hogy ez a rajzolt borító kicsit eltér a korábbi könyveimtől, de külföldön egyértelműen trend most a rajzolt borító, és hát, annyira szép lett Nelli terve, hogy imádnám a könyvemen viszont látni.

Mint mindig, a végső döntést Katona Ildikó, a Könyvmolyképző Kiadó vezetője hozza meg. Amint bővebbet tudok, megosztom veletek! És mégegyszer köszönöm mindenkinek, aki egy-egy tervvel nevezett a pályázatra!