2023. augusztus 20., vasárnap

 Szuper hírem van! A kiadóvezető döntése alapján elkezdődik a legújabb regényem, a Kamupasi karácsonyra szerkesztése! A munka a napokban startol, izgalmas menet lesz!


A főszereplőm, Dani egy tisztaságmániás srác, aki egy könyvesboltban dolgozik, ahová nagy bánatára felveszik Zénót is, az első srácot, akit valaha szeretett, és aki összetörte a szívét. A karácsony közeledtével Daninak más gondja is akad: azt hazudta a családjának, hogy hazaviszi a szerelmét karácsonyra, de Voldemort már rég dobta őt, és nincs kivel beállítania a karácsonyi vacsorára. Végül a lelkiismeretfurdalással küzdő Zénó ajánlkozik kamupasinak, Daninak pedig nem lesz más választása, minthogy igent mondjon. A kérdés már csak az, hogy a két srácnak milyen érzései lappanganak a háttérben, másodjára sikerül-e rátalálniuk egymásra és a boldogságra.

Olvasóként nagyon szeretem a kamupasis és a második esély történeteket, így szuper volt erről írni, imádtam azt, ahogy Dani folyamatosan próbál rájönni arra, hogy Zénó viselkedésében vajon mi a színjáték és a valóság. Az pedig, hogy ez is egy karácsonyi regény, csak hab a tortán, mert a továbbra is a karácsony a kedvenc ünnepem, és olyan különleges erről az időszakról írni. Ha szeretitek a karácsonyi filmeket a Netflixen, bízom benne, hogy ez a könyv is bejön majd nektek!

Ahogy azt megszokhattátok, lesznek visszatérő szereplők a korábbi regényeimből, szerintem nagyon fogtok örülni nekik, különösen mert az egyik korábbi kötetem főszereplőinek itt fog megszületni a  gyermekük. Nagyon megható volt erről is írni.

És mikor jelenhet meg a regény? A szerkesztést szeptember végén  befejezzük, így ha minden jól alakul, novemberben vagy decemberben már olvasható lesz a könyv a Rubin Pöttyösök között. Én már nagyon izgatott vagyok miatta! Hamarosan pedig jövök idézetekkel és egyéb információkkal a kötet kapcsán.